نمایشگاه بین المللی گردشگری ارمنستان

درباره نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ارمنستان – ایروان (YITE):

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته ایروان از 20 تا 22 سپتامبر 2024 در مرکز اکسپو مرگلین (ایروان اکسپو سنتر) برگزار می‌شـــود. این نمایشگاه فرصتی بی‌نظیر برای کشــــورها، منـــاطق و شرکت‌های فعال در حوزه گردشگری از سراسر جهان است تا محصولات و خدمات خود را در عرصه‌ای جهانی به نمایش بگذارند. فضای 1400 متری این نمایشگاه، محلی ایده‌آل برایغرفه‌داران‌ است تا با بازدیدکنندگان ارتباط برقرار کنند و بهترین پیشنهادات خود را در زمینه سفر و گردشگری ارائه دهند.

نمایشگاه بین‌المللی ارمنستان در شهر ایروان که از سال 1967 هر ساله برگزار می‌شود، یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز نمایشگاهی این کشور است. این نمایشگاه هر ساله هزاران بازدیدکننده از سراسر جهان را به خود جذب می‌کند و فضای ایده‌آل برای معرفی صنعت گردشگری و صنایع دستی به دنیا است.

پاویون ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ارمنستان-ایروان با هدف توسعه صادرات به کشور ارمنستان و نمایش پتانسیل و توانمندی های صنعت گردشگری کشور به همت شرکت آوای موفق ایرانیان (نماینده انحصاری نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ارمنستان) برپا می شود.