پاویون ایران در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و سلامت استانبول Expomed Eurasia 2024

نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی استانبول در تاریخ 6 الی 8 اردیبهشت ماه 1403 برگزار می شود.

Expomed Eurasia بزرگترین نمایشگاه ترکیه و اوراسیاست که در آن دستگاه ها، تجهیزات و فن آوری های پزشکی به نمایش گذاشته می شود و می توان با شرکت در آن آخرین تحولات حوزه پزشکی و رویدادهای علمی را دنبال کرد. نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی استانبول بیش از 30 سال نمایشگاه پیشرو منطقه در زمینه آنالیز پزشکی، تشخیص، درمان، محصولات توانبخشی، دستگاه ها، سیستم ها، فن آوری، تجهیزات و راه حل های بیمارستانی بوده است. این نمایشگاه، به عنوان رویداد برتر ترکیه در حوزه بهداشت و درمان، تامین کنندگان بخش پزشکی را با صاحبان مشاغل در ترکیه و بازارهای در حال رشد کشورهای همسایه اوراسیایی مرتبط می سازد. 

توضیحات

این نمایشگاه، در زمینه بهداشت و درمان، تامین کنندگان بخش پزشکی را با مالکان مشاغل در ترکیه و بازارهای در حال پیشرفت کشورهای همسایه اوراسیایی یکی می سازد. در این رویداد بیش از 785 شرکت و نمایندگان شرکتی از 30 کشور جهان و بازدیدکنندگان حرفه ای که به دنبال آخرین فناوری در صنعت بهداشت و درمان هستند، حضور دارند.

این شرکت‌ها با حضور در نمایشگاه ترکیه ضمن آشنایی با فناوری و نوآوری روز دیگر کشورهای شرکت‌کننده، دستاوردهای دانشی و تخصصی خود را نیز به نمایش می‌گذارند.

 

گروه کالایی نمایشگاه

تجهیزات الکترو پزشکی و فناوری های پزشکی

ارتوپدی – فیزیوتراپی توانبخشی

مواد مصرفی و محصولات یکبار مصرف

ساختمان بیمارستان و مدیریت امکانات پزشکی

دستگاه ها و محصولات آزمایشگاهی و بیوتکنولوژی

دارو و مکمل

محصولات بدون نسخه  (otc) Over The Counter

محصولات درمو-آرایشی

محصولات کودک -مادر

ماشین آلات پرکن و بسته بندی محصولات دارویی و آرایشی

تجهیزات، سخت افزار، فناوری و خدمات